Så min vän, känn hur vinden blåser än

Fredags; Jobb, hem till Niclas och barnen.
Lördags; Vaknade bredvid ♥, var ute och lekte ett par gånger under dagen, grillade korv och bara myste.
Söndags; Vaknade igen bredvid ♥, frukost, Niclas mamma kom och han drog iväg och tatuerade sig så jag och hans mamma va med barnen, Niclas kom tillbaka och vi bestämde oss för att dra ut och åka lite hoj, blev en tur till Torsång och käka lite gott. När vi varit hemma en stund kom Linda, Stefan och Jossan ner och fikade lite och jag drog hem efter ett tag.
Måndags; Jobbade, Niclas hämtade mig och vi åkte hem och killarna började grilla så jag busade med ungarna så länge, Linda kom och kort efter åkte vi upp till hoppbackarna för att kika på lite brasa, hem igen med alla och hade de gött.
Igår; En aning trötta vaknade vi och latade oss lite extra i sängen innan vi gick upp och käkade frukost, medan Amanda sov så kikade vi på tv och käkade glass, sen så kom hon upp så då gick vi ut och lekte, efter en stund kom Linda, Stefan och Jossan ner och va med oss ett tag, Linda åkte iväg och jobbade och vi andra gick in och fixade käk, eller ahh, Niclas gjorde. Efter vi ätit drog vi alla upp hit, hoppade studsmatta och fikade lite. Sen stack alla och jag snackade en kortis med syskonen som är lite överallt.
Och imorse vaknade jag av ett sms från chefen som vill att jag ska jobba idag, så jag hoppade upp ur sängen och fixade något att äta och nu ska jag börja göra mig iordning, och såklart drar jag hem till Niclas efter jobbet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0