So if by the time the bar closes, and you feel like falling down, I’ll carry you home

Möte på jobbet i torsdags, fick skjuts till Niclas efter. Niclas och barnen drog till jobb och dagis i fredags och jag sov mer av dagen än va jag var vaken, pluggade tills N kom hem och sen hämtade vi barnen och drog till kupolen en stund, hem och fixa tacos och fredagsmysa. 
I lördags blev det mys i sängen med alla innan vi kom upp och drog oss hem till Bea och Peter för att fira Robin som fyllde 3 i torsdags, härligt att träffa Kim plus alla domma dära gullingarna som kom upp och hälsade på, handla lite innan vi drog hemmåt igen och fixade egen pizza och kikade på bröderna lejonhjärta och när barnen lagt sig så drog vi igång The woman in black, äcklig film, och nej, det är ingen idé att fråga Niclas och vad som hände för den där killen låg och sov typ mer än halva filmen... 

Idag så bidde det också att leka runt lite innan vi pallrade oss upp, åkte sen iväg till max i borlänge och mötte upp Linda, Stefan och Jossan där, hamnade på barnens hus innan vi stack till kupolen, och mitt i fikat på waynes så gick brandlarmet så de va bara att dra ut och sen så skjusade Niclas hem mig och någon timme senare, gissa vem som kommer på hojjen och överraskar lilla Nathalie...?! Jo, Adam! hahahh.. Nej, Niclas såklart! Underbara människa ♥
Näh, efter en helg av att gå upp mellan 06.00-08.00 så ska jag nu lägga mig och glo lite och försöka sova så jag kommer till Niclas snabbare.
åh va töntig jag är... lägg av sa jag åt meh...
Win_my_heart_large

Kommentarer
Postat av: Syster Kim

Alltså, jag tycker det är lite dålig uppdatering på denna bloggen. Är du inte "hemma" längre, utan hos N? Då är det nog dags att ta dit datorn så man får veta vad som händer...?

Kram och lycka till med körkortet!

2012-05-19 @ 09:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0