lose my mind

Kupolen med Jessica i fredags, myste med Niclas, som vanligt ungefär.
Jobbade till 16 i lördags, Niclas hämtade mig och jag fick blommor! Aww, finaste killen älläh?!
Drog till ATA och käkade, åkte hem, började kalasa och göra oss iordning, gick upp till ett ställe i slätta där det va lite folk som firade Kjells syster, jättetrevligt, iallafall till 00.00, efter minns jag ingenting...

I söndags vaknade jag i Niclas säng av att Niclas precis kommit hem igen, sen va det bara att hoppa upp igen för att jobba några timmar, åkte hem till Niclas och spenderade lite tid framför datorn innan han kom hem från en hojtur..
En kortis efter åkte vi upp till Ica maxi och handlade någe skit, drog hem och käkade och kollade på film, sen va de bara att slänga sig i säng.
Igår stack Niclas som vanligt, och jag sov bra jäkla länge, gjorde mig iordning och stack till stan en snabbis, sen vart de att åka hem hem.
Nu ska jag fixa lite skit och sen dra iväg för att jobba och sen dra till Niclas. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0