Dansa pausa

Nej, det blir inte mycket skrivet här nu. Ja, jag är hos Niclas. Frågar du om en vecka så är det hemma. Jo men såatteh.
Har inte hänt så mycket de senaste dagarna, förra fredagen fick jag körkort, varit med Jessica, spenderat varenda dag med Niclas, åkt runt i Niclas bil, Camilla, Elicia, Dave och Trey har kommit, varit hos mamma och pappa med Niclas och sen varit fyllechaffis åt Niclas till och från aspeboda, ena katten hemma har fått 2 kissekatter, åkt båt i vällan, fikat och gått runt stångstjärn, yadayada. Sen minns jag inte direkt, måste börja skriva lite varje dag så man minns vad man gjort...
Just nu väntar jag på pappa så jag kan låna deras bil och göra lite grejer, sen blir det väl hem hit och umgås med Niclas och barnen, får se om vi möter upp Linda och de gänget sen också.
Just ja, måste ladda kameran också inför imorgon. Ska bli kul att använda kameran för första gången på riktigt sen studenten...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0