And so you know, we’ll never shine alone

Har jag suttit still något sen i torsdags eller? Nej känns inte som det.
(ett jäkla långt inlägg inser jag nu, men om ni läser eller inte, är erat val.)
I fredags så drog mamma och pappa iväg på begravning och jag drog igång musik och sprang runt här hemma medan jag väntade på Niclas och Kjell och så drog vi till lager 70 och kupolen och kikade litegranna.
Sen hem till falun så dom fick besöka glasbanken. Kjell skjutsade hem oss till Niclas och lämnade lite grejer och så gick vi till venezia och käkade lite gott, och på vägen hem höll jag på att frysa röven av mig så det första jag gjorde va att slänga mig i soffan under en filt. Blev att kika på lite film innan ögonen slöt sig lite för ofta.

Ochhhh så i lördags så drog vi till Leif så killen fick tatuera sig lite till, sen hem till han igen och fika lite på balkongen i solen, underbart om jag ska vara ärlig.
Till slut var Stefan redo att dra upp till clash of nations så vi åkte upp till Lugnet och mötte upp Kjell och Elias som satt i tältet och drack gott så vi joinade dom, gick ut och kikade lite, gick in igen så en till fick slinka ner, och ut igeen, sen blev de en liten tripp i bilen med de goa folket innan Niclas skjutsade hem mig så jag fick träffa Jessica, Bea, Peter och Robin.
Sen åkte jag med de 3 sistnämnda ner till stan och mötte upp det där folket + några till igen på olearys och mös lite. Efter några öl, en jäkla stark flat line och en trasig tavla pga det fjärde målet rögle gjorde så var vi alla redo för pitchers. yadayadayada.
Blev en taxi hem till Linda med henne, Stefan, Niclas och Kjell, umgicks med de som va vakna och på morgonen vaknade jag iallafall i Jossans säng med Niclas bredvid mig, Linda och Kjell i ett varsitt hörn i soffan och Celine dion i bakgrunden.
Ett par timmar senare sitter vi på venezia och käkar kebabtallrik. Linda stack till jobbet, jag, Stefan, Niclas och Jossan åkte runt på lite ställen. Jag och Niclas bestämde oss att ta hans motorcykel och åka lite så vi drog till torsång och fikade där, sen åkte vi runt lite bara, fif'n va härligt de va alltså!
Tillbaka till deras place och käkade våfflor, killarna pillade med sina motorcyklar i sista sekund och vid typ 00.00 landade jag och Niclas i hans soffa, drog igång en film som han snarkade som fan till och imorse ringde klockan 06.30 så det var bara att slänga sig i bilen med släpet och två motorcyklar i med N, S och L och åka mot gävle för cyklarna skulle servas.
Efter att ha släppt av dom tvåhjuliga sakerna drog vi och käkade frukost och de blev en tur på ikea och valbo köpcentrum. Det blev en massa krångel så vi åkte bara hem med en motorcykel och jag och Niclas åkte hem till han. En liten stund senare så kom pappa och jag övningskörde lite, har förhoppningsvis sista körlektionen imorgon. Och efter den hoppas jag på att träffa Jessica en stund!
Hur i hela världen har du orkat läsa? Kände bara att jag ville skriva lite, för jag minns knappt vad jag gjorde i fredags, tog nästan sju år innan jag kom på vad jag gjorde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0