your time will come

Tänkte bara hoppa in och skriva lite för ni tycker att det är så otroligt intressant att läsa om mitt händelserika liv, händer alltid något nytt och jag gör alltid något. Kan ju låtsas iallafall.
Igår blev det bara en tur på stan med mamma innan jag skulle till körskolan och snacka lite med Annika. Blev mycket smartare faktiskt. Sen kunde jag inte låta bli att gå upp till Niclas jobb en snabbis och hälsa på han medan jag väntade på att bussen hem skulle gå.
Blev hemma ett tag, sen drog jag iväg med mamma och pappa igen på lite äventyr, säger vi. Råkade bli den där secondhand butiken på ingarvet, ÖoB och en tur till grycksbo. Älskar att det känns som att jag har körkort när jag kör, men inser sen att jag inte har det, pPppPPp.
Och igår tog grannen fram sin raggarbil, så idag hängde jag med han när han premiärkörde den för i år, låter ju så jäkla underbart. Aja, skit samma. Nu ska jag gå ut och gå hade jag tänkt, råkade slänga i mig en Mars nyss och fick lite ångest så ska gå ut och ta bort den nu. (ja jag skojar), sen blir det väl att plugga lite och städa och ikväll kommer Niclas hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0