ai se eu te pego

I fredags så drog jag till borlänge med mamma, pappa, Jossan och Tuva och käkade, jobbade några timmar och sen drog jag och mötte upp Niclas, Kjell och Markus och drog till tzatsiki och käkade.
Drog hem till Niclas och kalasade lite, och i vanlig ordning så drog vi ner till pitchers och om jag inte minns fel så blev vi ett litet gäng som åkte hem till Niclas igen och runt 05-06 hade alla förutom Niclas, Elias och Kjell dragit, och pigga och hungriga som Kjell och jag va så fixade vi lite käk och somnade efter en väldigt djup pratstund i soffan.
Ett par timmar senare väckte jag Niclas som skulle tatuera sig och han skjutsade hem mig gullig som han är.
Sen kom killarna några timmar senare och hämtade mig och började igen, blev en stund hos Kjell innan vi drog till någon Emilia en stund innan jag och Niclas drog och käkade.
Sen, nu ska jag göra er förvånade, gick vi till pitchers och mötte upp folket där igen, och de bästa på hela kvällen, träffade Lina, Johanna och Amanda, jäklar så längesen. Måste bättra mig att höra av mig till folk. Well, energin sådär på kvällen låg väl inte på topp sen dagen innan så jag och Niclas fixade skjuts hem till han.
På morgonen drog han och fixade frukost, sen skulle vi dra ut på en liten promenad men hamnade hos Stefan och Jossan, så vi hängde med dom och Kjell till borlänge och käkade lite, och spenderade resten av kvällen hos Niclas innan han skjutsade hem mig.
fina pojkarna i lördagsss
Nu ska jag slänga mig i duschen och kanske plugga lite teori och vänta på att Niclas slutar så jag kan dra till han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0