och kärlek existerar inte

Just nu sitter jag här och gråter för att det finns en go liten kille som sitter hemma i sin lägenhet och snor min spotify så jag inte kan lyssna. Tur att jag har massa låtar som jag har laddat ner för längesen. Haha, hittade den gamla härliga Toppen, Estet & Hubler - Vi vet hur det känns.
Igår så lekte jag av mig lite på leklandet med Niklas och hans ungar. Tror ni har jag träningsvärk i benen idag eller? Kunde knappt gå upp för trappen för att komma in här hemma.. Haha. Blev en vända till Max och spelade lite tv spel med Lucas.
Och idag jobbade jag lite (är ni lika förvånade som jag...?) Sen blev de bara att dra hem med min underbara huvudvärk som jag alltid får efter att ha varit på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0