Im all yours

Ska alldeles strax göra mig iordning för att spendera några timmar på jobbet. Ska bli skönt att ha något att göra faktiskt.
Och igår fick jag ett litet deppmoment så det blev några minuters gråtande i mammas famn. Antar att man behöver några såna där moments ibland också.
På dagen så hade jag som sagt en körlektion och pluggade lite teori med Annika, sen mötte jag upp Jessica för lite käk på Kina restaurangen. Gött de. Sen mötte jag upp mamma, pappa, farmor och farfar och hängde med dom till de två sistnämna och slängde in lite saker som låg i min väska i Niclas lägenhet, sen blev de att övningsköra till Grycksbo för pappa skulle till en släkting som skulle fixa en drivaxel åt pappa eller vafan det va för något.
Äh, här blir det inga barn gjorda! Ha det fint!
Tumblr_lyhbt3rc9x1qdkjypo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0