Home is wherever I’m with you

Har precis blivit av med huvudvärken och ska alldeles strax gå och lägga mig tror jag, återstår att se.
Idag fick jag skjuts av Bea till Niclas och skulle egentligen ha åkt upp till lugnet och skidspelen med han, barnen, Linda, Stefan och Josefine men då hände det lite saker så vi blev kvar hos han och mös lite istället.
Hängde med han och handlade lite, sen fick jag skjuts ner till american take away där jag mötte lite folk som det va år och dar sen man träffade känns de som. Blev en snabbis till pitchers också men efter att ha flyttat runt och fan vet allt och huvudvärk så va jag inte så pepp på att gå vidare med dom så jag åkte hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0