face your fear

Kom hem från Linda för någon timme sen och nu har jag käkat lite och glott på några avsnitt av Vänner.
Men har slutat kolla på själva serien jag köpt utan kikar på en hemsida, för de avsnitten som finns där har scener som inte finns på boxen man köper här, vilket gör det lite roligare för en som har sett alla avsnitt på boxen 500 gånger..
Anyway, igår åkte jag med hem till Linda och Stefan, efter ett tag gick jag ner till Niklas som fixade käk så vi åt innan han (läs: jag..) fick spö i Bilar men sen så spelade vi lite NHL (tror jag) och då fick han spö, iallafall i andra matchen.
Sen lite halvt spontant sådär kom vi på att det var lillördag så vi drog ner till Bishops arms och tog varsin öl, tog bussen hem till han igen och efter en stund drog jag till Linda och landade i deras soffa. Börjar bli min andra säng känns de som.
Nu ska jag kika klart på ett avsnitt och sen ska jag plugga lite teori!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0