don't make somebody a Priority if they only make you an Option

Seg dag as hell, så let's not säga någonting om den. Bara att jag vet vad nästa tatuering blir, men vart ska den sitta? Något jag har tid att tänka på tills de rullar in pengar på kontot som det ska. Som de ser ut nu kommer de ta ett bra tag though...
Imorgon ska jag åka med mamma, pappa, Jossan och Tuva till Borlänge och käka, sen så ska jag tydligen jobba så drar dit och gör lite nytta några timmar och sen ska jag äntligen träffa Niklas som jag inte träffat på trehundra år känns de som, fast de bara är en vecka. Så vi får la se vad vi hittar på för bus, men jag hörde rykten om en kväll med film blandat med att dra ut. Kan ju bara inte bli fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0