do what you love, love what you do

Sitter här och håller halvt på att somna, men ska snart kika på PLL hade jag tänkt.
So, igår kom Fredrik och Nadja hit med deras lilla flicka som blev en vecka gammal i förrgår. Så himla söt.
Vart "lite" tårögd, vettefan vad som hände med mig. Fredrik sa att de va ett tecken på att jag va gravid, men det får vi då fasen hoppas att de inte är. Haha. Strax efter dom hade åkt så kom Niclas och hämtade mig och vi drog hem till han och kikade lite på tv och bara va. Mys.
Sen råkade jag bli kvar där så imorse ringde hans jobbiga klocka 06.00 och efter att ha segat lite drog han till jobbet och jag va klarvaken... Vafan skulle jag göra uppe typ 07.00? Aja, käkade lite frukost och gick sen hem till Linda och va med henne och så gick hon till jobbet hon med och jag väntade på mamma och pappa för att dra med dom och handla. Väl hemma igen så fixade jag lite käk till oss och nu ska jag som sagt dra igång ett avsnitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0