20120302

Började dagen med att ringa Andreas imorse så han skulle komma i tid till jobbet, hur snäll är jag som ställer klockan 06.45, för någon annan?! SjuUkt. Sen tog det tre år innan jag somnade om.
Tog bussen till stan runt 13.00 och gick runt och glodde lite, fick med mig ett par sjuuukt snygga jeans och världens finaste ring hem! Bara så ni vet....
Sen va jag påväg för att kolla när nästa buss hem gick, då råkade jag möta Andreas och Belin, så jag hängde med dom och käkade pizza (tjockis..) Hur trevligt som helst, va jättelängesen jag träffade båda så blev jätteglad när jag träffade dom. Haha.
Efter de mötte jag upp pappa och åkte hem och fixade ytterligare ett prov på teorin, inte långt kvar nu my friends.
Och nu på kvällen blev jag så jäkla sugen på godis (choklad.....) så övertalade pappa att åka till slätta och handla lite gotttt. (igen, tjockis..)
Nu ska jag sätta mig framför några Vänner avsnitt och mentalt förebereda mig inför morgondagen... Haha.
Johansson, Olsson & Belin @ studentdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0