20120223

Sitter och kikar på lite Vänner just nu och ska väl strax dra mig till sängen.
Åkte med mamma och pappa och hämtade ut lite paket idag bara, lite senare kom Niclas och strax efter kom Linda, Stefan och Josefine. Blev att fika lite bara, fixa med nya dosan pappa köpt som han inte fattar hur man gör för att få den att fungera. (ja vem bryr sig..)
"Imorgon" blir det rätt lugnt och på kvällen drar jag och Niclas och käkar någonstans är de tänkt, blir kvar hos han och på lördag hänger jag med han när han ska tatuera sig på morgonen och sen åker vi upp till lugnet för Clash of Nations och träffar Stefan och Jossan.
Och så kommer det äldsta syskonbarnet från Skåne upp hit för praktik så drar hem på kvällen och umgås med henne för om jag fattat rätt så ska hon sova här natten till söndagen! Ska bli kul att få umgås med henne. "Hej-jag-börjar-bli-gammal" känslan som uppstår när man inser att hon blir 15 i höst. Syykt!

Kommentarer
Postat av: Kim

Hi, hi, jo det är via barn och släkt runtomkring som man fattar hur gammal man själv är! Att jag har en dotter som blir 15 är helt galet!! Och lura nu inte i henne massa saker om tatueringar och annat... Ha det så roligt och ta hand om min älskade dotter!!

Kim

2012-03-23 @ 08:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0