There's nobody like him anywhere at all

Igår drog älsklingen till Gotland som sagt. Hemskt att säga hej då, hemskare att gå in i lägenheten och inse att jag inte kommer träffa honom på några dagar.
Efter en kort stund så börjar de regna och åska, och alla som känner mig vet att jag hatar åska om jag är ensam, så gissa vem som packar ihop lite skit och drar hem till mamma och pappa? Haha..  Såklart ringer Niclas sen på kvällen och säger att dom kommer hem på söndagen istället för lördagen... Så typiskt när jag vill ha honom här redan..
Så imorse drog jag tillbaks hem och duschade och gjorde mig iordning. Sen hämtade jag mamma och Elicia, tog en tripp till stan och till ÖoB och köpte möbler till balkongen och lite annat skit, efter blev de plantagen och Ica maxi för att köpa blommor och en zinkkruka, också till balkongen. Upp och lämna dom, sen hem och fixa käk och utemöblerna.
Aja, nu ska jag ner och titta till tvätten och sen gå upp till Linda och färga hennes hår.
Tumblr_m5l8nbrnsh1qkae7bo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0