friends & traitors

Vet inte riktigt vad jag ska skriva för skojsigt, för något sådant finns nog inte just nu tyvärr.
För mer än ett år sen så tog jag studenten och nu blir jag hur känslosam som helst när jag ser 93orna gå runt med sina vita mössor på huvudet. Vad har jag gjort för speciellt på ett år? Sisådär ingenting. Äh, vi får väl ändra på det då.
Aja, idag ska jag till vårdcentralen och kika en sak. Sen blir det väl bara hem, fixa käk, slänga barnen i säng och vi också. Imorgon blir det för ovanlighetens skull frukost med Niclas och barnen mitt i veckan för Niclas lämnar dom lite senare på dagis, sen senare mot kvällen drar han iväg till Gotland med några stycken för att åka motorcykel och såntdära.
Nej, nu ska jag ta något litet att äta och göra mig iordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0