even when they are asleep

Inte mycket till uppdatering på det här stället har jag märkt, men finns inte så mycket att prata om. 
Just nu är det bara jobb som finns i mitt huvud, både i praktiken och i teorin. Vad vill jag göra? Blabla.
Niclas semester börjar imorgon, passande till de veckor jag jobbar som mest, idag kommer det en kille som ska hämta Niclas motorcykel, kära Duke'en får lämna plats för andra saker som kommer hända in the future helt enkelt. Tyvärr. Kommer sakna att sitta bakom Niclas och krama om honom medan vi glider fram på vägarna. 
Finns lite annat att prata om men inget jag kan nämna just nu, får se senare när det är spikat. 
Låt oss säga att livet börjar nu då. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0