young and old

Hur kan man vara så bitter? Jag förstår inte. Förut va jag fan den som va minst bitter av alla. Brydde mig inte alls om vad andra kände eller tyckte om mig, i mitt huvud gav jag bara dom bara fingret men nu vill jag bara sätta mig i en garderob på vinden med min katt och sitta där i tre år.
Känner mig som den osäkraste lilla flickan på hela jorden ibland, hur fan kan man sakna att gunga och leka dom där lekarna på skolgården på lågstadiet?
Jag är snart 20 och kan göra vad jag vill, men ändå vill jag tillbaka.
Jag lyssnar på den här spellistan, för just den sortens musik får mig att vilja ställa mig på torget här i Falun och skrika ut hela Five finger death punch's lyrics till Under and over it.
För konstigt nog så är det musik som får mig motiverad till något, eller får mig att känna mig mer självsäker. Tills en annan person kommer och visar att den är bättre på det eller det, att den har finare hår eller bara är snyggare överhuvudtaget eller att den är mer intelligent eller vadfan som helst.
Nu tar jag med mig en nygjord spellista till duschen, fick bli lite Slayer, Machine Head, Lamb of God, Five finger death punch och Devildriver. Inte ens Metallica hjälper just nu. What the fuck is going on?

Kommentarer
Postat av: Albin

Må bra Nathalie! <3

Kämpa!

2012-01-23 @ 19:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0