This will destroy you

Quiet
En låt som går på repeat här så att säga.
Något uttråkad, något trött, något glad.
Igår började dagen med att gå runt på stan innan jag tog bussen för att jobba 12.00-19.10.
Inte varit så långtråkigt på länge.. Aja, sen tog jag bussen till Daniel, började kika på paranormal activity 3, sen lata som vi är så blev det att beställa hem pizza. Haha. Gott iallafall.
Efter filmen blev det en snabb tur hem till Linda och Stefan och hämta en nyckel, sen hem till Daniel igen och se Warrior. Va rätt bra faktiskt. Och efter att ha pratat en stund drog jag hem till L & S igen och slängde mig i deras soffa och sov till runt 09.00 då jag förflyttade mig till Lindas säng och vi kikade på tv en stund och Linda fixade bacon och ägg. Tror jag ska åka dit varje dag för att käka antingen frukost eller middag eller något. ahh tack.
Älskar hur jag alltid ska skriva så detaljerat om saker jag gör. Är säkert så intressant för er. Vilka ni nu än är.
Men ni ser rätt söta ut iallafall. Alltid något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0