say what?

Imorse ville klockan ringa 04.00, så det va bara att hoppa upp. Va tydligen någon som tyckte det va passande att ha inventering 05.30. Äh, det gör inget. Brukar gå upp då iallafall. Eller nej vänta nu, det är pappa som brukar göra det. Inte jag. Oh well.
Ska tydligen behövas på jobbet imorgon bitti också, så det är bara att ta 07.15 bussen. Plus att jag måste gå extra långt till den andra bussen. Åh. Älskar att bo här, tycker att alla ska få testa på det någon gång, det är så underbart. Luktar det lika mycket ironi hos er som det gör här? Ok, good.
Nej men man får stå ut, det är såhär det ska vara I guess.
Så nu ska jag slänga mig i säng och hoppas att jag inte stänger av klockan i sömnen som jag råkat göra några gånger.
Och FYI, det är jag som är ojämn, inte luggen. (hehö gonatt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0