or I may simply be a single drop of rain

I tisdags fyllde Josefine år så på kvällen drog vi dit och firade henne med lite folk. Sen när alla dragit käkade vi lite, sen gick Josefine och la sig och då började jag, Linda, Stefan och Daniel kolla på Jägarna 2, Daniel drog och jag somnade i deras soffa. Morgonen efter hade Stefan och Josefine dragit till förskola och jobb, och jag och Linda käkade frukost vid 12.00. Kändes bra. haha.
Sen hämtade vi lilltjejen och mötte upp pappa för att få nyckel till våran bil, sen hämtade vi Daniel och drog upp till mig. Jag hoppade in i duschen och sen fikade vi med mamma och Bea som hade varit på sjukhuset för mamma skulle på någon koll. När Daniel höll på att nästan dö av katterna så drog vi och handlade, sen hem till Linda igen för att laga mat. Stefan kom hem och så käkade vi, Jossan ville spela kort så dom lärde mig vändtian, va sisådär 300 år sen jag spelade det så kommer inte ihåg alls hur man gör. Efter ett tag skjutsade snälla Linda hem mig.
Och idag åkte jag med mamma och pappa ner till stan, de släppte av mig och jag gick till körskolan och pluggade lite medan jag väntade på att Cajsa skulle komma. Efter ett tag mötte jag henne och vi satte oss vid ett bord på Waynes och fikade och pratade. Längesen jag träffade henne nu så.
Just nu sitter jag och lyssnar på den här och ska nog hoppa in i duschen och sen sova, drar till Norrtälje imorgon bitti och jag ska köra så de gäller att vara pigg. Haha. Nej, nu har jag slängt ut mig massa skit som ingen förutom jag om 10 år kommer läsa. Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0