Det vilda livet red mig

Idag blev det att jobba, lagomt roligt men måste man så måste man. Hade en väldigt spännande kund innan stängning kan jag lova.
Köpte med mig en hylla och en rätt så stor låda hem, hyllan behöver jag för att jäkla smink och skit som ligger på sminkbordet. Otroligt behövligt. Sen lådan ska in i garderoben med massa minnen i sig. Har två kartonger där nu men det finns massor som kan slängas så allt får nog plats i den jag köpte.
Sen till det jag egentligen klickade på skapa inlägg, det finns tre låtar jag som lyssnar på hela tiden. Nästan så jag kan fixa en egen spellista för dom och bara köra på repeat hela tiden.
Queen - I want to break free (en av de få låtar jag pallar lyssna på av Queen..)

Deftones - Simple man (bättre än originalet, tycker jag..)
Eldkvarn - Fulla för kärlekens skull (borde inte behöva förklara varför jag älskar den här. Rätt självklart..)
@ nyår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0