A handsome rider led me astray

Igår drog jag upp till Scandic och bowlade med Bea, Peter och Robin. Och sådär dåligt har jag aldrig spelat förut, aldrig. Och nu går det inte att skylla på golvet heller, gick bara helt åt skogen. Men Robin hade så kul, så gulligt.
Sen hem, duschade och bytte om och drog till Linda först och hämtade nyckel, sen hem till Daniel där lite annat trevligt folk också va. Va hos han ett tag innan vi drog ner till Pitchers och satt med lite folk, där inne fick jag ett litet moment att jag kanske borde bli nunna, men det gick över..
När-klockan-va-något så drog jag, Daniel, Andreas och Maria till Daniel igen, Maria drog, vi satt i Daniels soffa, jag halvsov, dom lyssnade på musik, pratade minnen och fan vet allt, kul att höra allt iallafall.. Haha. Imorse kom pappa och hämtade mig och jag drog hem och sov, försökte men det fanns mycket som tog i för att det skulle gå. Haha..
Nej men utan att göra en jävla uppsats om allt jag gör, i överlag så va kvällen riktigt trevlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0