when someone hurts you, cry a river, build a bridge and get over it

Namn: Nathalie Johansson
Piercingar: Har la några i öronen, tungan och läppen.
Tatueringar: Ska fixa min tredje imorgon.
Längd: Är la runt 1.60.
Skostorlek: 35/36
Hårfärg: Mörkhårig.........
Fräknar:  Jao.
Önskar du att du bodde någon annan stans? Ibland, ibland inte.
Tänker du på självmord? Verkligen inte.
Dricker du? Vatten? Ja ofta faktiskt.
Använder du droger? Nopes. Borde jag?
Vilket schampo använder du? Olika.
Vilken parfym använder du? någon från britney och någon jag inte minns. heeeeehe
Vad är du rädd för? Kan va lite smårädd för mörker ibland.
Gillar du berg och dalbanor? Ja!
Senaste...
Filmen du köpte? Oj haha. Trehundra år sen or what. Va väl någon med stefan och krister.
Låten du hörde: Old school hollywood
Personen du ringde? För jag ringer folk såhär ofta, va väl daniel eller pappa.
Personen som ringde dig? Minns icke.
Personen som sov i din säng? Jag. Bara jag som får sova där.
För eller emot...
Långdistansförhållanden? Inget jag föredrar själv. Ska vara jävligt kär i den människan då isåfall.
Utnyttja någon? Emot.
Självmord? Emot.
Använda droger? Emot.
Sex före äktenskapet? För.
Köra onyktert? Emot.
Förhållanden? För.
Favorit...
Låt: Varierar men det spelas jävligt mycket johnny cash hos mig just nu. Skulle nog säga att God's gonna cut you down spelas mest right now.
Sport: Får la säga hockey på den.
Dryck: Haha det vill jag inte säga så vi säger mjölk (fast jag älskar mjölk..)
Kläder: Älskar jeans. Kan sova i jeans. Nej men nära på. Och sen någon tjocktröja, älskar hur feminint jag klär mig alltså.
Film: Oooojrå. The punisher, Stefan och Krister, alla såklart, sen känner jag på mig att Colombiana kommer bli en av dom.
Bil: Chevrolet camaro, Dodge charger, Dodge ram, Lamborghini, och sen har jag något för stylade golfar också.. haha. Den nya beetle'n är snygg också. Ja några stycken iaf..
Serie: Vänner.
Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? Yes.
Gråtit över en flicka? Ja.
Ljugit för någon? Men ja.
Varit i slagsmål? Nej inte vad jag minns.
Blivit arresterad? Nope.
Träffat någon från internet IRL? Yes.
Antal...
Tjejer du kysst? Haha, är väl några.
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Vet inte, är la några stycken.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Vet inte.
Senaste...
Boken du läste? Haha. Sorgligt.
Personen du fick brev av? Oj trehundra år sen.
Personen du fick sms av? Daniel.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Mycket längesen.
Saken du köpte? Va väl nå jävla örhängen från Gina som jag ska lämna tillbaka.
Vad har du gjort idag? Jobbbbbat hela dagen lång.
När stiger du upp på morgonen? Beror la på om jag ska jobba eller inte.
Gillar du att slåss? Hell no.
Vad har du på dig? Mjukisbyxor och en tjocktröja.
Vad ska du göra ikväll? Duscha snart, och sova.
Använder du hårspray? Ja.
Kan du stå på händer? Efter en öl eller så kanske.
Gillar du ketchup? Nja, sådär.
Är du glad nu? Nja, inte riktigt. Vet man att man kanske förstör för någon annan så mår man faktiskt inte så jävla bra. Seriously. Ett helt fml-moment på det alltså.
Vad dansar du till? Allt. Dansade till mikrons ljud för nån timme sen.
Stockholm är... ? Betong'igt. De positiva är väl att världens bästa Robin bor där.
Göteborg är... ? världens finaste ställe som jag någon gång ska flytta till.
Spaghetti eller makaroner? makaroner.
Land du vill besöka? Saknar usa och syster just nu alltså, men maldiverna låter också lockande.
Namn: Nathalie Johansson
Piercingar: Har la några i öronen, tungan och läppen.
Tatueringar: Ska fixa min tredje imorgon.
Längd: Är la runt 1.60.
Skostorlek: 35/36
Hårfärg: Mörkhårig.........
Fräknar: Ja, kan man la säga.
Önskar du att du bodde någon annan stans? Ibland, ibland inte.
Tänker du på självmord? Verkligen inte.
Dricker du? Vatten? Ja ofta faktiskt.
Använder du droger? Nopes. Borde jag?
Vilket schampo använder du? Olika.
Vilken parfym använder du? någon från britney och någon jag inte minns. heeeeehe
Vad är du rädd för? Kan va lite smårädd för mörker ibland.
Gillar du berg och dalbanor? Ja!
Senaste...
Filmen du köpte? Oj haha. Trehundra år sen or what. Va väl någon med stefan och krister.
Låten du hörde: Old school hollywood
Personen du ringde? För jag ringer folk såhär ofta, va väl daniel eller pappa.
Personen som ringde dig? Niklas.
Personen som sov i din säng? Jag. Bara jag som får sova där.
För eller emot...
Långdistansförhållanden? Inget jag föredrar själv. Ska vara jävligt kär i den människan då isåfall.
Utnyttja någon? Emot.
Självmord? Emot.
Använda droger? Emot.
Sex före äktenskapet? För.
Köra onyktert? Emot.
Förhållanden? För.
Favorit...
Låt: Varierar men det spelas jävligt mycket johnny cash hos mig just nu. Skulle nog säga att God's gonna cut you down spelas mest right now.
Sport: Får la säga hockey på den.
Dryck: Haha det vill jag inte säga så vi säger mjölk (fast jag älskar mjölk..)
Kläder: Älskar jeans. Kan sova i jeans. Nej men nära på. Och sen någon tjocktröja, älskar hur feminint jag klär mig alltså.
Film: Oooojrå. The punisher, Stefan och Krister, alla såklart, sen känner jag på mig att Colombiana kommer bli en av dom.
Bil: Chevrolet camaro, Dodge charger, Dodge ram, Lamborghini, och sen har jag något för stylade golfar också.. haha. Den nya beetle'n är snygg också. Ja några stycken iaf..
Serie: Vänner.
Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? Yes.
Gråtit över en flicka? Ja.
Ljugit för någon? Men ja.
Varit i slagsmål? Nej inte vad jag minns.
Blivit arresterad? Nope.
Träffat någon från internet IRL? Yes.
Antal...
Tjejer du kysst? Haha, är väl några.
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Vet inte, är la några stycken.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Vet inte.
Senaste...
Boken du läste? Haha. Sorgligt.
Personen du fick brev av? Oj trehundra år sen.
Personen du fick sms av? Daniel.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Mycket längesen.
Saken du köpte? Va väl nå jävla örhängen från Gina som jag ska lämna tillbaka.
Vad har du gjort idag? Jobbbbbat hela dagen lång.
När stiger du upp på morgonen? Beror la på om jag ska jobba eller inte.
Gillar du att slåss? Hell no.
Vad har du på dig? Mjukisbyxor och en tjocktröja.
Vad ska du göra ikväll? Sova.
Använder du hårspray? Ja.
Kan du stå på händer? Efter en öl eller så kanske.
Gillar du ketchup? Nja, sådär.
Är du glad nu? Nja, inte riktigt. Vet man att man kanske förstör för någon annan så mår man faktiskt inte så jävla bra. Seriously. Ett helt fml-moment på det alltså.
Vad dansar du till? Allt. Dansade till mikrons ljud för nån timme sen.
Stockholm är... ? Betong'igt. De positiva är väl att världens bästa Robin bor där.
Göteborg är... ? världens finaste ställe som jag någon gång ska flytta till.
Spaghetti eller makaroner? makaroner.
Land du vill besöka? Saknar usa och syster just nu alltså, men maldiverna låter också lockande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0