in 20 years, you will be more disappointed by what you didn't do than by what you did

Egentligen är gårdagen en dag man vill glömma, eller vissa saker iallafall.
Började med att jag drog med mamma, pappa, Linda, Stefan och Josefine och åkte pulka.
Duktig som jag är så glömde jag täckbyxor så va rätt kall om spirorna när vi skulle hem.
Väl hemma duschade jag och gjorde mig iordning, drog till Linda och Stefan, jag och Linda vandrade ner
till Daniel, satt där med dom ett tag, sen tog jag bussen till stan och mötte upp Jessica och vi drog till Pitchers och hade en efterlängtad pratstund. Sen tog jag mig till Tina och Dennis där Linda, Daniel och någon annan va. När juvelerna var redo att dra stack vi hem till Daniel och sen gick kvällen åt helvete så vi struntar i att diskutera det..
Idag iallafall så hämtade mamma och pappa mig och jag hängde med dom till Bea och Peter och fikade lite. Myys.
Och eftersom natten inte bjöd på överdrivet mycket sömn så somnade jag i fåtöljen när vi kom hem så nu är jag pigg... Rätt jobbigt eftersom jag ska jobba hela veckan nu.... skoja, vad är jobb?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0