the real lover is the man who can thrill you by kissing your forehead

Igår kom Linda och Josefine hit och mös lite en stund, sen kom Niklas och hämtade mig och vi drog och handlade något att käka, drog hem till han och fixade mat, kikade på film och sådär. Sen hängde jag med han när han skulle spela hockeybockey, aldrig mer alltså.. Fan va kallt. Aja, haha.

Och idag träffade jag Linda en stund och vi gick runt på stan, jag köpte världens fränaste solglasögon, oj duuude. Nu får det bli massa sol så jag kan börja använda dom. Haha. Sen tog vi bussen och hämtade Jossan på skolan, gick hem till dom och jag väntade på att Niklas skulle sluta, och drog sen till han och vi började kolla på en film som sög, så vi bytte och myyyste lite. (awwww....) Och eftersom det va match ikväll igen och som jag skrev, aldrig igen, så jag drog hem till Linda och va med henne till pappa slutade och så åkte jag hem med han.
Och nu har jag tråkigt, så Le jag sitter och trackar Andreas med lite roliga bilder.. haha. Stackarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0