Then go home with somethin' to poke on

Kortfattat om den konstigaste lördagen på länge;
Drog ner till stan, gick runt lite med Bea, Peter och Robin, fick skjuts till Daniel, 3 som jag inte minns namnet på kom dit, började kalasa, drog till Niklas, kalasade vidare, mötte upp Linda som slutade jobbet vid halv 9, någon gång senare drog de flesta av oss till Pitchers, mös runt lite med de folket, träffade Lina som jag inte träffat på trehundra år, hamnade på maestro och delade kebabtallrik med mattias och efter ett bra tag av funderande hamnade vi på en inte-så-mycket-efterfest i aspeboda, hände konstiga grejer, somnade, vaknade, umgicks, killarna drog och köpte kebabtallrikar och pizza och fan vet allt, började kolla på film, soffgänget somnade, sen tillbaka till stan och nu är jag hemma och är tröttast i världen och vill bara sova men ska försöka hålla mig uppe ett tag och gå och lägga mig tidigt istället för imorgon så är det jobbet 11.30 som gäller!
Varsågoda för den fina uppdateringen om mitt så jättespännande liv, hoppas detta ger er något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0