It leaves you baby if you dont care for it

Sitter och dunkar lite system of a down här hemma, passar till mitt humör just nu. Äh, vad ska man göra:) It is what it is.
Som den nolifer jag verkligen är så vaknade jag inte för så längesen och Linda ringde så vi snackade en stund, trevlans. Nu ska jag fixa något att käka och antingen kolla på Colombiana eller A walk to remember. Vet inte riktigt vilken jag är sugen på egentligen, en tjej som mördar folk för att komma till slutmålet, mördaren till sina föräldrar eller en liten fjoll kärleksfilm om en kille som behöver hjälp i skolan och blir kär i den duktiga tjejen som hjälper henne och hon är sjuk etc. Äh, vi tar a walk to remember, Shane west är snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0