die, die, die my darling

I lördags drog jag till Jessica och färgade hennes hår, sen tog jag bussen ner till stan och mötte upp Cajsa och vi gick runt och glodde lite och käkade på American take away, fick skjuts hem och hade tänkt sitta hemma och känna mig lite forever alone med godis och film, men efter typ 2 minuter skriver Linda och efter ett tag har hon hämtat mig och jag hamnade hos dom.
Sen kom Daniel och någon jocke dit, hängde med dom på någon fest, glömt mitt leg hemma så kom inte in någonstans (glöm aldrig ditt leg igen, Nathalie, aldrig..) men de bidde en snabbis på bishops arms innan jag och Daniel tog taxi hem till mig för att hämta mitt leg men då råkade mamma och pappa som va hemma hos grannen se det såklart så dom kom hem så då fastnade Daniel med pappa och han fixade våran gitarr, halvt iallafall.
Efter ett tag slängde vi oss i en taxi igen hem till han och på morgonen gick jag hem till Linda och Stefan, Jossan vaknade när jag kom så jag mös med henne innan jag råkade somna i soffan, spelade lite tv spel med henne och sådär, sen fick jag skjuts hem av Bea och Peter!
Köpte en på en loppis i lördags, sen gick pappa ner i boden och hittade 3 till.
Blev glad tjej när jag kom hem kan jag lova. Gäller bara att hitta en spelare som funkar också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0