20120218

I onsdags drog jag och Niklas till kupolen för han skulle hitta någon skjorta, vilket han gjorde. Sen köpte han massa annat, man ba tystnaden som uppstår när en kille handlar med än en tjej..... Nej då. Sen fikade vi på Waynes innan vi drog hem till han, gick på en liten promenad och sen hamnade vi framför en film.
I torsdags tatuerade jag mig som sagt. Stramar som attan bara, haha. Men är nöjd som fan iallafall.
Igår drog jag med mig saknade Paula till Pitchers och bara pratade och mös lite sådär. Har saknat den där tjejen.
Hamnade sen på maestro med en kebabtallrik innan pappa skjutsade hem henne och och jag åkte hem.
Idag blir det pulkaåkning med lite folk och ikväll ska jag träffa en annan saknad människa, Jessica på Pitchers igen.
Blir säkert huur trevligt som helst!
Nej, nu ska jag byta om innan jag ska fixa oboy till oss barn som inte dricker kaffe... ;)
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0