20120425

Hade jag tagit studenten i år och tänkt gå på balen, då kan jag ju lugnt säga att den här klänningen hade suttit på min kropp den kvällen!
nelly ofcourse..
I vanlig ordning drog Niclas iväg vid 07.00 imorse och jag somnade om, egentligen va det tänkt att jag skulle iväg och gymma med Linda men hon hade ont som attan så de sket vi i, så jag åkte hem med pappa för någon timme sen. Lite senare kommer Peter hit med barnen så ska väl käka med dom, sen tänkte jag sno lite skjuts ner till mitt andra hem kan man säga och sova bredvid min inatt igen, finns ju inget bättre! 

Igår blev det gymmet med Linda, stack till Niclas och snodde hans dusch och sen en promenad upp till Linda och Jossan och vara med dom innan Niclas kom och hämtade mig, han käkade, fikade lite med hans mamma och vi drog iväg på en liten promenad och sen spendera resten av kvällen framför Erik och Mackan och Cash.
Nej, nu tänkte jag dra ut på en liten promenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0