I don't hate you but I just don't wanna save you

Torsdagen bjöd på en dålig grej så att jobba låg ju inte på min lista över något jag ville göra den dagen men så bidde det iallafall, efter jobbet kom Niclas och hämtade mig och så drog vi upp till Linda och Stefan för lite fika med dom och Kjell. Sen drog två trötta tillbaka till Niclas igen.

På fredagen skulle jag egentligen också jobba, men mådde inte alls bra på morgonen, snuvig och jävlig så de blev att stanna kvar hos Niclas en stund innan jag gick upp till Linda och va med henne, Jossan och Tuva resten av dagen. När Stefan kom hem från jobbet och han och Niclas skulle träna hängde jag med brudarna och handlade lite, min kom tillbaka och vi drog hem till han en snabbis innan vi åkte och hämtade käk på tzatsiki och drog hem, käkade och kikade på film, åkte ner till hans jobb så han fick pilla lite på sin bil ett tag, hem igen, somnade till en film, sen vakna av att hans telefon ringer vid 04.00 för en Kjell behövde skjuts hem så han drog och jag gick och la mig men vaknar när en viss kille kommer hem och mumlar för att han inte kan sova, så det va bara att ta fram baseball trä't och slå på han lite så han somnade.

I lördags så drog vi upp till ica maxi direkt efter frukost och handlade lite, tillbaka för att städa och fixa fika och grejer, efter ett tag kom mamma och pappa så vi började fika, sen kom hans mamma, bror, pappa, farmor och strax efter kom Sofie med barnen också. Sen började alla dra och jag åkte hem med mamma och pappa en snabbis för att hämta lite grejer och sådär, sen drog jag ner till Niclas igen, haha.
Söndagen började med lite bus med barnen innan vi gick ut en stund för att leka av oss lite, höhö. Sen drog vi in och käkade lite innan Sofie kom och hämtade barnen. Kort efter stack Niclas iväg med Stefan och Kjell och jag åkte hem med Bea och Peter. Några timmar senare kom Niclas och hämtade mig och vi drog till han en snabbis innan vi drog till salladsbaren och käkade, sen va de dags för bio och se Project X, haha, underbar film. Kan ju lugnt säga att framtida fester kommer vara något mediokra efter att ha sett den filmen..
Aja, sen hem till Niclas igen, som vanligt ungefär och imorse så drog han iväg olagligt tidigt, också som vanligt och jag somnade om en kortis innan jag drog iväg till stan, mötte upp Linda och hängde med henne hem innan jag åkte hem med pappa. Nu ska jag avrunda den här uppsatsen, ha't fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0