Oh I cant help Im in love

Efter en rätt så härlig helg sitter jag åter igen på min stol i mitt rum.
I fredags åkte jag iväg till Sågmyra med Linda och Jossan för att spendera någon timme inne på bubbleroom, scorett och lager 157. Hittade något på alla 3 ställena, men sket till slut i allt jag hittade. Nu i efterhand ångrar jag mig när de gäller skorna, men äh, man ska kunna gå i dom också ;)
Sen åkte vi tillbaka till stan, hämtade Stefan och åkte hem till dom. Blev en liten tur till affären med Jossan som cyklade dit och sen tillbaka till dom och kolla till Jossan tills Linda kom hem igen. När hon kom tillbaka så drog jag ner till Niclas och käkade lite med dom. Efter lite besök och barnen gått och lagt sig så började vi baka kärleksmums och kikade på film.
Igår blev det lite frukost, en promenad till willys och handla inför födelsedagsfirandet för Niclas som blev 26 igår, hem till Niclas igen, kikade på film och åt lite innan han skjutsade hem mig och jag började göra mig iordning. Sen kom han och hämtade mig igen och drog hem till han och började fixa innan Linda, Stefan och Kjell skulle komma. Blev att grilla och sånt där och kort efter kom det en del folk. Sen va alla redo att dra mot stan så vi stack till Victusella och hade det trevligt, om man bortser från idioter som inte kan ta ett nej. Har redan den jag vill ha om man säger så.

Kvällen led mot sitt slut och det blev att ta en taxi hem till Daniel med Niclas, Åsa, Linus och någon annan kille vars namn jag icke minns, sket man väl i. Och som vilken kväll som helst blev det lite tjaffs så humöret var inte riktigt på topp så efter kanske 20 minuter drog jag och Niclas hem till han och somnade rätt direkt.
Imorse käkade vi det som va kvar från igår och Niclas hämtade barnen så det blev lite mys med dom innan jag åkte hem med pappa.
Hoppas du hade en asbra födelsedag Niclas♥

Kommentarer
Postat av: Mr bond

Tack kära du! den kunde inte vart bättre :)

2012-04-16 @ 09:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0