But don't tell me where the road ends, cause I just don't wanna know

Känns de lite småskumt att sitta vid datorn hemma? Skojar du eller?

Fredag; Drog hem till Niclas, gick ut på en promenad och gjorde ett litet fikastopp hos hans farmor och farfar, gick hem och kikade på Titanic, käkade på American take away, såg American pie the reunion, åkte hem till Niclas igen, kollade klart på Titanic, myste lite i soffan innan vi till slut pallade dra oss till sängen.
Lördag; Vaknade bredvid världens finaste, latade oss lite, frukost, va lata lite till, sen åkte vi hem och käkade lite påskmat med mamma, pappa, Bea, Peter, Robin, farmor och farfar, åkte tillbaka till Niclas, blev lite mer filmmys i soffan.

Söndag; Vaknade ännu en gång bredvid min, efter frukost och funderande så bestämde vi oss för att dra ut och åka lite hojj, så vi åkte upp till Linda och Stefan och tjuvade hennes skinnställ innan vi åkte iväg på cykeln och mötte upp "vad-han-nu-heter". Så blev en vända mot rexbo, insjön, leksand och sågmyra och allt de där, sedan i stan igen så drog vi till tonys och käkade, hem till N igen, bytte ut den tvåhjuliga saken mot firmabilen och åkte hem och hämtade lite skit, sen snabbt till Niclas för att hämta skinnstället, lämnade det hos Linda och Stefan där vi stannade resten av kvällen och hade det mycket trevligt. Hem till Niclas, drog igång Just go with it, efter halva hade vi båda slocknat.

Måndag; Vaknade i soffan vid 09.00, förflyttade oss till sängen och somnade om och mös lite, käkade frukost och drog till Niclas jobb så han fick pilla med en bil några timmar, stack till Max och käkade med Linda och gänget. Hem till Niclas (inläggets mest använda mening...?!), mys i soffan medan det blev kolsvart i typ hela herrhagen så de va bara att gå runt i lägenheten och tända massa ljus, när mannen somnat i soffan och jag försökt få liv i han några gånger så gav jag upp och gick och la mig i sängen som en normal människa, hade precis hunnit somna när gullet kom pussade på mig så jag blev så jäkla rädd.

Idag; När hans klocka ringde 06.00 imorse så latade vi oss lite tills han absolut var tvungen att gå upp, och efter massa pussar och kramar åkte han iväg och jag somnade om ett tag, blev att irra runt lite innan jag tog bussen till stan och upp till regementet och mötte upp Bea och Robin för lite lek på leklandet :)
Några underbara dagar har det då varit och nu ska jag, mamma och pappa kika på lite film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0