And I don't know why, I can't keep my eyes off of you

Gick runt i min egna lilla värld igår och trodde att jag hade körlektion 13.30 idag. 09.00 imorse råkar jag vakna, och tänker, va det verkligen rätt? Kollar på pappret och ser att det står 11.30. Hur dum är jag egentligen? Eller vänta nu, don't answer that....
Aja, hade körlektion som sagt, träffade på Alex på stan också, fattar inte men blir alltid glad när jag träffar den killen.. Haha. Anyway, tog bussen hem och ju mer jag gick desto mer skum i kroppen kände jag mig, så la mig i fåtöljen när jag kom hem och blev där ett bra tag. Hoppas det inte är något som kommer hålla i sig bara.
Tänkte att det är något ni vill veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0