We will make it through

Fredagen bestod som sagt av att jobba, sen kom Niclas och barnen och hämtade mig. Blev en myskväll framför Bilar 2 och fantasikakor som Amanda gjorde.
När barnen lagt sig så drog vi igång den senaste Mission Impossible. Efter filmen somnade vi båda i soffan och vaknade runt 2 och vandrade då till sängen och somnade om igen.

Igår blev det lite mys i sängen med alla innan vi käkade frukost, lekte lite med Lukas och sen skjutsade Niclas mig till jobbet där det var fullt nästan hela dagen, snacka om trött i huvudet när man åkte därifrån.
Idag blir det jobb igen, njuter riktigt av de dagar man varken jobbar vid öppning eller stängning kan jag lova.
Sen tänkte jag åka hem och förbereda mig lite inför teoriprovet, vore ju en fördel om man klarade skiten liksom. Sedan är det faktiskt tänkt att hoppa in på Skype och prata med syskonen som finns lite överallt i världen. Riktigt smart idé tbh!
Nej, nu ska jag käka något så man inte är helt död innan lunch! Ha en jättebra söndag.
Idag tänker jag extra mycket på dig, morfar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0