20120404

Innan jag börjar skriva om allt ointressant vill jag bara säga att jag råkade dubbelklicka på en låt när jag kikade runt på spotify, och den har nog spelats ett par 20 gånger idag, och är mycket bättre än originalet, vilket inte är svårt iförsig, har inte varit så mycket för den där Billy Idol, förutom just Rebel yell, som jag idag hittade i en lite annan version. Äh, babbel, om de intresserar någon, lyssna bara... Dope - Rebel Yell
Idag har jag, som många andra dagar, inte gjort någonting. Så vi kan skita i att prata om det..
Imorgon tänkte jag hoppa ner på stan och träffa Jessica en stund, sen blir det finbesök av Linda, Stefan och Josefine, plus bästa Niclas. Underbart, har inte träffat han sen i lördags, mår lite dåligt faktiskt. Hej tönt. Hey.
Något jag funderade på idag, min systemkamera har typ används 3 gånger sen studenten. Va i h-e? Så imorgon får den hänga med till stan, såhär kan jag ju inte fortsätta. Eller så får jag väl bara sälja den eller något, onödigt att ha den om den inte används..
Nej, nu ska jag hoppa in i duschen! Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0