Yeah buddy

1. Fullständigt namn: Elin Nathalie Johansson
2. Ålder: 19
3. Vart bor du: Falun
4. Bor tillsammans med: Mamma, pappa och 5(!) katter
5. Husdjur: As I said, 5 katter.
6. Färg på ditt hus: Rött
7. När är du född: 19 augusti 1992
8. Klass: Ingen.
9. Vilket år tar du studenten: Just did it, 2011.
10. Något jobb: Yes.
11. Gillar du ditt jobb: Faktiskt, ja.
12. När ska du sova ikväll: Tidigt.
13. Duschat idag: Not yet.
14. Kramat någon idag: Neh.
15. Pussat någon idag: Nope.
16. Vad har du ätit idag: Mina mackor. Heh
17. Dagens kläder: Dunno, jobbkläder?
18. Dagens smink: Det vanliga.
19. Dagens sötnos: Putte!
20. Dagens roligaste: Hmm, ingenting. haha.
21. Har du många vänner: Många bekanta, inte många riktiga vänner. There's a difference.
22. Vem kramade du senast: Mamma eller pappa. Awww.
23. Föredrar du tjejer eller killar: Haha.... Killar.
24. Hur många har varit otrogna med dig: Ingen!?
25. Har du pojk-/flickvän: Nope.
26. Vem pratade du i telefon med senast: Minns inte.. haha
27. Vem fick du senast sms ifrån: Kan nog ha varit Andreas.
FAVORIT
28. Film: The punicher.
29. Låt: Alltid-This years love & Fade to black. Men just nu spelas Sober och Who we are rätt ofta.
30. Mat: Skulle vilja skriva något riktigt nyttigt och skoj här nu men det får bli något mamma gör med kyckling och ris.
31. Dryck: Skäms för mycket för att säga...hah
32. Färg: Oh. svart I guess.
33. Stad: Heh. New york och Naples tiep.
34. Land: USA (no shit....)
35. Ämne i skolan: Hmm, engelska och psykologi.
36. År: 2010, lite av 2011 och 2012 redan nu. haha
SENASTE
37. Du tänkte på: Om jag ska dra till LA och bli tatuerad av Kat. Hmm oh
38. Du kysste: Andreas.
39. Gången du spydde: Minns inte ens de.
40. Gången du grät: Va väl när jag och Andreas gjorde slut.
41. Pizzan du åt: Keeebabpizza igår.
42. Gången du var i Göteborg: I somras! Big 4 duuude!
43. Gången du var i Stockholm: När i hellskotta va de?! I våras kanske.
44. Gången du var full: Oj, längesen. Va nog på ggs.
45. Gången du var hög: Hög på livet? Hmm, när jag tog studenten. Sen gick de över.
46. Personen som såg dig gråta: Andreas I guess.
ANTINGEN ELLER
47. Svart eller vitt: Svart
48. Hund eller katt: Katt.
49. Ute och festa eller hemma och mysa: Just nu? Ut och festa. Annars hemma och mysa. haha
50. Tvspel eller Dataspel: Nothing.
51. Singel eller upptagen: Hmm. Singel är bäst just nu.
52. Lunarstorm, Helgon eller Playahead: Are you kidding me?
53. Ragga eller bli uppraggad: Uppraggad, kan inte ragga. hahah
54. Big Brother eller Paradise hotel: Again, are you kidding me?
55. Mörkt hår eller blont: Beror på veeeem.
56. Blåa ögon eller bruna: Åh. Beror på de med.
57. Choklad eller lakrits: Choklad.
58. Göteborg eller Stockholm: Göteborg.
59. Höger eller vänsterhänt: Höger
60. Coca Cola eller Fanta: Coca cola
61. Pizza eller kebab: Vill säga pizza, men jag tar oftast kebab.
62. Randigt eller Prickigt: Randigt
63. Älska eller älskas: Båda
64. Leva eller dö: wth? Leva.
ANTAL
65. Personer du älskar: Vänta, ska bara räkna.....
66. Personer du hatar: Hatar inte folk.
67. Personer som du sagt jag älskar dig till: Men alltså..
68. Personer du hånglat med inom en 24 timmars period: 1!
69. Glassar du ätit på en dag: Hahahah.. 12 när jag va liten kanske.
70. Festivaler du ska på detta år: Är nog inga fler festivaler detta år, men nästa år vill jag dra på 2.
71. Gånger du haft minnesluckor på: Ingen! Promise.
72. Gånger du varit hög: På studenten. Höhöhö. På livet, igen.
73. Personer du saknar just nu: Äh, saknar inte folk.. Nej men vet inte. Några.
74. Gånger ditt hjärta brustit: Ehh, 2 gånger kanske.
VEM
75. Vill du kyssa nu: Ge mig Tom kaulitz (hahah) och Colin Farrell tack.
76. Ska du träffa imorgon: Dom på jobbet maybe.
77. Sjöng du senast för: Dunno.
78. Hade du senaste en msn konversation med: Tror du jag minns de?
79. Spelade du tv-spel med senast: Öh. Peter, antar jag.
80. Vill du ta med på en romantisk resa just nu: Äh, kan väl ta med mig Tom då.
81. Vill kasta en sten i huvudet på: Ingen. Lovar.
82. Förtjänar att dö: 10 stycken minus 10 stycken. You know what I mean?
83. Ville du sova jämte inatt: Tom. HeHeHeHe
VAD
84. Gör dig glad: Glada människor.
85. Gör dig ledsen: Ledsna människor.
86. Vad vill du helst göra nu: Åka till Usa. Ha klart körkortet.
87. Önskar du att du slapp göra: Gå upp typ 05.30 imorgon för att jobba..
88. Vill du ha nu: Körkortet i handen och en första klass flygbiljett i andra.
89. Önskar du dig i födelsedagspresent: Pengar, en bil, pengar. Oh wait, pengar.
90. Längtar du till: Vad tror du?
91. Tycker du om dina betyg: Lika mycket som jag gillar Eric Saade eller typ, Darin.
92. Ångrar du i ditt liv: Man ska inte ångra något, så inget.
93. Är det bästa som hänt dig: Vet inte riktigt. Iallafall inget jag vill dela med er. No offence.
94. Gör du helst en solig sommardag: Först vaknar jag tidigt, äter frukost på altanen, drar ner till stan eller stranden, sen träffa vänner på kvällen.
95. Gör du helst, ser film på bio eller hemma: Bio tror jag. Beror på.
96. Vad saknar du från barndomen: Vet inte, att ha syskonen mer nära. Svårt att förklara.
97. Vad är det första du minns: "Varför skriker den där tanten?"
98. Vad önskar du andra människor: Lycka (åhh så fint..) möjligheter att få göra något man drömt om, nå sina mål.
99. Vad tycker du om den här listan: Underbar<3
Medan jag väntar på att tiden ska gå så jag kan dra till jobbet...
1. Fullständigt namn: Elin Nathalie Johansson
2. Ålder: 19
3. Vart bor du: Falun
4. Bor tillsammans med: Mamma, pappa och 5(!) katter
5. Husdjur: As I said, 5 katter.
6. Färg på ditt hus: Rött
7. När är du född: 19 augusti 1992
8. Klass: Ingen.
9. Vilket år tar du studenten: Just did it, 2011.
10. Något jobb: Yes.
11. Gillar du ditt jobb: Faktiskt, ja.
12. När ska du sova ikväll: Tidigt.
13. Duschat idag: Not yet.
14. Kramat någon idag: Neh.
15. Pussat någon idag: Nope.
16. Vad har du ätit idag: Mina mackor. Heh
17. Dagens kläder: Dunno, jobbkläder?
18. Dagens smink: Det vanliga.
19. Dagens sötnos: Putte!
20. Dagens roligaste: Hmm, ingenting. haha.
21. Har du många vänner: Många bekanta, inte många riktiga vänner. There's a difference.
22. Vem kramade du senast: Mamma eller pappa. Awww.
23. Föredrar du tjejer eller killar: Haha.... Killar.
24. Hur många har varit otrogna med dig: Ingen!?
25. Har du pojk-/flickvän: Nope.
26. Vem pratade du i telefon med senast: Minns inte.. haha
27. Vem fick du senast sms ifrån: Kan nog ha varit Andreas.
FAVORIT
28. Film: The punicher.
29. Låt: Alltid-This years love & Fade to black. Men just nu spelas Sober och Who we are rätt ofta.
30. Mat: Skulle vilja skriva något riktigt nyttigt och skoj här nu men det får bli något mamma gör med kyckling och ris.
31. Dryck: Skäms för mycket för att säga...hah
32. Färg: Oh. svart I guess.
33. Stad: Heh. New york och Naples tiep.
34. Land: USA (no shit....)
35. Ämne i skolan: Hmm, engelska och psykologi.
36. År: 2010, lite av 2011 och 2012 redan nu. haha
SENASTE
37. Du tänkte på: Om jag ska dra till LA och bli tatuerad av Kat. Hmm oh
38. Du kysste: Andreas.
39. Gången du spydde: Minns inte ens de.
40. Gången du grät: Va väl när jag och Andreas gjorde slut.
41. Pizzan du åt: Keeebabpizza igår.
42. Gången du var i Göteborg: I somras! Big 4 duuude!
43. Gången du var i Stockholm: När i hellskotta va de?! I våras kanske.
44. Gången du var full: Oj, längesen. Va nog på ggs.
45. Gången du var hög: Hög på livet? Hmm, när jag tog studenten. Sen gick de över.
46. Personen som såg dig gråta: Andreas I guess.
ANTINGEN ELLER
47. Svart eller vitt: Svart
48. Hund eller katt: Katt.
49. Ute och festa eller hemma och mysa: Just nu? Ut och festa. Annars hemma och mysa. haha
50. Tvspel eller Dataspel: Nothing.
51. Singel eller upptagen: Hmm. Singel är bäst just nu.
52. Lunarstorm, Helgon eller Playahead: Are you kidding me?
53. Ragga eller bli uppraggad: Uppraggad, kan inte ragga. hahah
54. Big Brother eller Paradise hotel: Again, are you kidding me?
55. Mörkt hår eller blont: Beror på veeeem.
56. Blåa ögon eller bruna: Åh. Beror på de med.
57. Choklad eller lakrits: Choklad.
58. Göteborg eller Stockholm: Göteborg.
59. Höger eller vänsterhänt: Höger
60. Coca Cola eller Fanta: Coca cola
61. Pizza eller kebab: Vill säga pizza, men jag tar oftast kebab.
62. Randigt eller Prickigt: Randigt
63. Älska eller älskas: Båda
64. Leva eller dö: wth? Leva.
ANTAL
65. Personer du älskar: Vänta, ska bara räkna.....
66. Personer du hatar: Hatar inte folk.
67. Personer som du sagt jag älskar dig till: Men alltså..
68. Personer du hånglat med inom en 24 timmars period: 1!
69. Glassar du ätit på en dag: Hahahah.. 12 när jag va liten kanske.
70. Festivaler du ska på detta år: Är nog inga fler festivaler detta år, men nästa år vill jag dra på 2.
71. Gånger du haft minnesluckor på: Ingen! Promise.
72. Gånger du varit hög: På studenten. Höhöhö. På livet, igen.
73. Personer du saknar just nu: Äh, saknar inte folk.. Nej men vet inte. Några.
74. Gånger ditt hjärta brustit: Ehh, 2 gånger kanske.
VEM
75. Vill du kyssa nu: Ge mig Tom kaulitz (hahah) och Colin Farrell tack.
76. Ska du träffa imorgon: Dom på jobbet maybe.
77. Sjöng du senast för: Dunno.
78. Hade du senaste en msn konversation med: Tror du jag minns de?
79. Spelade du tv-spel med senast: Öh. Peter, antar jag.
80. Vill du ta med på en romantisk resa just nu: Äh, kan väl ta med mig Tom då.
81. Vill kasta en sten i huvudet på: Ingen. Lovar.
82. Förtjänar att dö: 10 stycken minus 10 stycken. You know what I mean?
83. Ville du sova jämte inatt: Tom. HeHeHeHe
VAD
84. Gör dig glad: Glada människor.
85. Gör dig ledsen: Ledsna människor.
86. Vad vill du helst göra nu: Åka till Usa. Ha klart körkortet.
87. Önskar du att du slapp göra: Gå upp typ 05.30 imorgon för att jobba..
88. Vill du ha nu: Körkortet i handen och en första klass flygbiljett i andra.
89. Önskar du dig i födelsedagspresent: Pengar, en bil, pengar. Oh wait, pengar.
90. Längtar du till: Vad tror du?
91. Tycker du om dina betyg: Lika mycket som jag gillar Eric Saade eller typ, Darin.
92. Ångrar du i ditt liv: Man ska inte ångra något, så inget.
93. Är det bästa som hänt dig: Vet inte riktigt. Iallafall inget jag vill dela med er. No offence.
94. Gör du helst en solig sommardag: Först vaknar jag tidigt, äter frukost på altanen, drar ner till stan eller stranden, sen träffa vänner på kvällen.
95. Gör du helst, ser film på bio eller hemma: Bio tror jag. Beror på.
96. Vad saknar du från barndomen: Vet inte, att ha syskonen mer nära. Svårt att förklara.
97. Vad är det första du minns: "Varför skriker den där tanten?"
98. Vad önskar du andra människor: Lycka (åhh så fint..) möjligheter att få göra något man drömt om, nå sina mål.
99. Vad tycker du om den här listan: Underbar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0