..

Som sagt, drog till Skåne i helgen och träffade min syster + hennes familj. Är lika roligt varje gång.
På lördagen tog Kim oss till världens underbaraste affär. Jag vill seriöst flytta in i den butiken! Det fanns allt, skor, inredningssaker, saker till kök och massa mer. Men det bästa av allt, dom hade ställt fram massor av julsaker, jag var i himlen! Jag överdriver inte. Det går tyvärr inte att beställa från hemsidan men kolla in den ändå HÄR. Och världens sämsta grej, butiken finns bara i Ystad. FML kände jag lite.
Anyway, ska sluta tjata.
Sen på söndagen åkte vi iväg till en liknande liten butik hos Jessicas väns mamma, hon har en liten butik i en lada på deras gård. Jättemysigt va det där inne.
Sen hem till dom igen och äta, efter det började våran hundra timmars resa hemåt till Falun(.......)
Ska alldeles strax slänga mig i sängen, imorgon bitti kommer Linda och hämtar mig och sen drar vi till Iggesund för att hämta Josefine som varit hon Mattias och Malin några dagar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0