ASBRA

Igår; Borta hela dagen, när jag är hos Andreas ringer mamma om att ett träd har ramlat över vägen, över elledningarna så telefonen och internet funkade inte. Så första gången på över ett år så använde jag mitt mobila internet. Tackar han där uppe att jag hade fixat en sån grej.

Idag; Drog iväg och jobbade för första gången i hela mitt liv nästan, iallafall sånt där. Kändes bra, kassan kommer jag lära mig med tiden, fast lärde mig en hel del idag. Och dom är jättetrevliga så det är inga problem! På fredag jobbar jag igen, då jobbar Bea också, blir spännande!
Nu har jag pluggat lite, och ska fortsätta med det, sen ska jag hjälpa mamma med att färga håret. haha.

15 DAGAR KVAR TILL DEN EFTERLÄNGTADE STUDENTEN! Nu jävlar äre nära mina vänner och fiender!


Jasper forks - More than this (radio mix)

Jasper forks - Alone (Sunrider radio edit)

Swedish House Mafia - Save the world (radio mix)   "vem har inte hört den?! alla? jag vet. men den är grym så den får vara med ändå.."

Oh Shit! , DJ Hero, Joman - Drop down (Dubba jonny remix)

Victoria S - One in a million (bodybangers Remix edit)

The Sounds - Better off dead (radio version) 

Skrillex - Scary Monsters And Nice Sprites (Noisa Remix)

Clawfinger - Biggest & The Best

Subkulture - Erasus    (Asgrym när man är på rätt dåligt humör. Är bra om man är på grymt bra humör också. haha)

Norman Doray, Tim Berg, Sebastien Drums - Tweet it

Borgore, Tomba - Kinder Surprise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0