om jag inte är så svartsjuk

inte håller dig så hårt
om jag inte är så macho
men försvarar dig ändå
om jag ljuger om min barndom
säger att den varit svår
väcker modern i ditt hjärta
leker mamma pappa
Vill du ligga med mig då om sanningen ska fram.


Drog till rättviks marknad med Jessica idag, som varje år. För varje år som går så är vi där kortare. haha. Har man sett allt en gång, så är det ingen idé att gå runt och se allt igen ;)  Så som vanligt så blev det att käka, gå runt lite, köpa sockervadd (SÅKLART!) och sen drog vi till bryggan och gick ut på den och satt där ett tag, sen blev de att lyssna på ett par roliga samtal mellan ett par killar och en man. Man lär sig något nytt varje dag...

Sen tog vi bussen hem och jag drog till Bea och Peter eftersom Robin fyller hela 2 år på tisdag!! Och på tisdag är det bara 1 månad kvar till studenten. 1 MÅNAD! Insane. Och något jag har märkt är att det är så lätt att umgås med mina syskons killar/tjejer. Finns ingen som är konstig om man säger så. haha. Faktiskt ganska härligt. Med tanke på ingenting.

Efter att pappa skjutsat hem farmor och farfar så åkte vi upp till hoppbackarna vid lugnet. Så härligt ljus över lilla falun. Fintfint..






(Bea, säg till om du vill att jag ska ta bort bilden.)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0