let's get naked!

Spännande dag kan jag lova
Börjar med en promenad i regnet till bussen. Tackolov så kom Anneli och skjutsade mig till stan.
Sen drog jag mig bort till tha work, jobbade med Bea från 10.00-14.00, sen drog hon, mamma, Peter och Robin till IKEA. Sen vid 16.00 slutade jag så då mötte jag upp pappa som skjutsade mig till stan, köpte en tröja och ett linne + en till sak. Fan så spännade att veta va!? Jo, förstår de.

Ahapp, nu är det helg och sovmorgon i 2 dagar. Phoebe, en av mina minsta katter håller på och ska föda små kissekatter. Får se när dom kommer. Hon och Lilla My ligger och slickar varandra och grejer. haha.

Nästa vecka blir spännande. Dubbel körlektion på måndag morgon, och jobbar kväll då. På tisdag är det sista fotolektionen, sen bada med grabbsen. haha.
Onsdag, vet inte. Torsdag eller fredag-biig surprise. Kan säga, inget håller förevigt, förutom de vi ska göra. ahah.
Heeelg igen, SEN JÄVLAR KOMMER VI IN I STUDENTVECKAN! Åh, så underbart!



Kommentarer
Postat av: Paula

SES VI IMORGON?!?!?!? :D <3 <3

2011-05-29 @ 21:24:19
URL: http://ou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0