old enough to know better, too young to care.

Igår så blev det att vara på Kappahl igen då, och de är bra när man har något att göra hela tiden så tiden går snabbt, vilket behövdes igår då jag skulle till Andreas efter, men ibland när jag ska dit efter praktiken så känns det som att tiden går segt just för att jag ska dit efter. Straffas jag eller något? Ääääh..

Ah iallafall så började jag få ont i huvudet påväg till han, och efter ett tag så gjorde så himla ont så jag trodde jag skulle dö >< Om jag får jätteont i huvudet så brukar jag må illa, och varför skulle det vara någon skillnad igår?
Så mådde illa, så vi gick ut ett tag innan bussen skulle komma, sen mötte jag pappa på stan och direkt när jag kom hem slängde jag mig i sängen och mamma kom in med en huvudvärkstablett till mig, sen somnade jag ett tag och vaknade efter en stund, och då var det inte bättre alls men eftersom det inte var 4 timmar efter att jag hade tatt den första tabletten kunde jag inte ta en till......... aja, så låg och trodde att min tid var kommen. Hah... Sorry.

Så inatt har jag inte sovit så mycket. Usch. Något som va bra iallafall för att jag inte kunde somna var att jag kunde ligga och kolla på Stan Lee's Superhumans. hah. Älskar nästan varenda program som går på Discovery channel.

Så idag har jag varit hemma från praktiken, känns inte alls bra men vad ska jag göra när jag mår dåligt liksom?!


Anyway, nu sitter jag och lyssnar på lite musik och peppar till big 4, som är om 4 månader typ... haha. Lika bra att börja tagga redan nu och så har jag fixat en tallrik med banan och äpple, som min morbror var så snäll att köpa med sig när han kom hit idag från norrtälje.

Och så kollade jag lite i slutet på 99 saker du måste göra innan du dör med Erik och Mackan igår. Jag ska fixa en egen såndär lista tror jag. En sak som ska vara med är nog att om jag hittar ett par skor som jag älskar så ska jag köpa dom, oavsett om dom kostar 5000 :o Jag är tjej, jag gillar skor, så ja :o hahha..
Sen ska jag hyra en cab och köra genom usa också. Och så ska jag den där perfekta kyssen, ni vet där det där perfekta tillfället och på det perfekta stället (nej, har inte alls fått det från någon film. Nejnej...)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0