2011-03-15

Idag kom Linda och Josefine hit en snabbis, sen så åkte jag med dom till stan och drog till Andreas ett tag.
Sen så fick jag sms om att mina skor hade kommit så drog iväg och hämtade dom, sen hämtade pappa mig i slätta så slapp ta massa bussar(okej, 2 st men still..) för att komma hem.
Alltså, dom va ju lite höga om man säger så. Jag blev lite lång ;o Jag som är ungefär 1.60 blev över 1.73 direkt. Skojar inte. Kunde jag gå i dom? Haha, knappt. Får la träna lite, eller så får dom bara stå där och se snygga ut ;)

Imorgon ska pappa iväg och hämta ny bil, eller ah, lånebil. Ni förstår, förra veckan(?) så körde pappa på vägen till oss helt vanligt, sen kommer en släkting till oss och kör som en idiot och det var halt som attan på vägen så han körde rakt in i våran bil, så typ hela fronten va pajad och sidan på bilen >< Ingen skadade sig tackolov men iallafall. Så den bilen blev skrot, så nu ska vi ha en lånebil några veckor, sen skaffa ny typ. Wellwell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0