What are words, If you really don't mean them


Idag drog jag iväg till Bea och hängde med henne när hon skulle hämta Robin på dagis :) Söthögen.
Fick biljetterna till Big 4 också ;D fezt!

Sen drog jag ner till stan och köpte ett par skor för ett presentkort jag hade kvar sen i julas. Och så gick jag bara runt och väntade på buss hem, och då smsade Jessica och kollade om jag hade lust att hitta på nåågot. Så tog jag bussen h-gårn. Sen gick vi till willys och sen tillbaka till henne och pratade minnen. Hah. Vilka tider. Det mesta var nog bättre då. Wellwell :)

Sen skulle Bea och Peter hem till oss så då åkte jag hem med dom :)


sjukt fin!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

svar: hihi jaa visst är de fina! :)

2011-03-18 @ 17:24:06
URL: http://jasmines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0