jag vill jag vill jag vill


Jag är så sjukt sugen på sådanahära alltså! Mjaaa.


Idag drog jag ner till stan vid 10 och klippte mig. Sisådär nöjd, men får skylla mig själv ><
Strosade runt på stan en stund innan jag drog till Paula som är där hon har apu medan jag har lov! Suuckah. Fast ah.. Sen stack vi till åhléns och käkade, och sen drog jag hem till Andreas ett tag. Sen hem och inte göra något, förutom att pilla på mtt nyklippta hår, så skönt ><

Imorgon blir det upp tidigt för jag och Jessica sticker till stockholm ett tag. Gött. Är egentligen fattig som en kyrkråtta men får la stå ut ;D Kommer härifrån ett tag iallafall, och sällskapet är perfa så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0