Cowboys from hell


Pantera♥

åh. Blir sur.
Beställde hem en klänning igår från Nelly till studenten, och den kom idag (att det går snabbt gillar vi..)
Men när den kom på mig satt den ju bra och så, MEN DEN ÄR FÖR SÖT. Alltså för puttinuttig. Och sån är inte jag Blöh. Och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Om jag ska ha kvar som andrahandsval eller om jag ska skicka tillbaka den och fortsätta leta som en tok.
Jag . blir . galen...

Aja, ikväll ska jag iallafall träffa Jessica och vi ska se Justin biebers film ^^ haha. Sorgligt nog... Men alla verkar ju tycka att den är bra så vi ger den en chans. Vi kommer säkert bli som värsta småflickorna, precis som vi var när vi gillade Tokio hotel. haha. Jag hade en mapp på min gamla dator med massa bilder på dom, och det fanns nog närmare 4000 bilder i den mappen, och jag undrade varför min dator va seg...?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0