Before you see the light you must die.


Den här dagen började bra men slutar lite halvdant.
Började med att Bea va så skillad så hon fixade biljetter till the big 4 åt mig och Tobbe. Tack! 
Sen fortsatte jag min praktik på kappahl. Efter ett tag kom mamma och vi stack till Kina och käkade. Haha, igen, inte landet. Men så dumma är ni väl inte. Eller? Sen tillbaka till kappahl och kämpade i några timmar, trots mina onda fötter.
Jag har aldrig klagat på mina converse förut men idag gjorde mina fötter ännu ondare än förut när ja använt andra skor. Så, aldrig mer när jag har min praktik där säger jag bara. Så fick sluta tidigare, det fanns ändå inget att göra så.
Då satt jag och snackade med Jessica ett tag innan pappa slutade så jag kunde åka hem med honom. Mådde illa som f'n och ville bara hem och lägga mig och sova.
Men efter att ha varit hemma ett tag gick det över, tackolov. Nu ska jag hoppa in i duschen. Det är vid såna här tillfällen jag önskar att vi hade ett badkar. Eller vi har ett, i källaren. Där det är runt 0 grader just nu. Så nej tack. Får la ta ett litet badkar som barn använder. Hööööh. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0