Grab somebody sexy tell ‘em hey, give me everything tonight

Har haft ett par sjukt härliga dagar. I torsdags drog jag till Andreas på dagen och va med han, sen mot kvällen så drog jag till Paula och mötte upp henne, Lina, Lina, Matilda, Pontus, Sandra och hennes kille.
Hade det askalas, spelade kubb, sen drog vi ner till stan där de va cruising och kikade på snygga bilar och njöt av ljudet ;) haha.
Sen drog vi upp till Paula igen och spelade lite. Härliga människor som fan! Sen fick jag skjuts hem av en snäll Pontus. Tacktack.

Igår så mötte jag upp Jessica och vi stack till borlänge och fixade en varsin tatuering. Sen gick vi till kupolen och köpte lite skit, sen tog vi bussen hem och jag mötte upp pappa och fick skjuts hem av han.
Gjorde mig iordning och drog sen ner till falu kalaset och rix fm som jag tröttnade på så fort vi kom dit typ. haha. Men jag fick gott och väl vänta på att få gå och köpa min sockervadd... Aja, fick den tillslut ;)
Blev att åka hem tidigt och kolla vad som hände på en fest för grannen fyllde år. haha.

Idag kom Linda, Josefine, Peter, Tuva och Elliot hit och hälsade på, Peter skulle hjälpa pappa och sätta upp duschväggar typ. haha. Så har lekt massa med dom små. Mysmys.

Imorgon blir det att jobba till 16.10, sen dra hem till Andreas ett tag.

Sen kommer vi ju in i studentveckan, A Z U M.






Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare ;)

4 <3 puss älskling!

2011-06-04 @ 20:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0